lauantai 9. helmikuuta 2013

Ridausta ... :)

Elikkäs aamupäivällä tein tallihommat ja sitte lähettii Suusan synttäreille :)), joissa oli ihanaa pizzaa ja kakkua :P. Käytiin myös moikkaa Kassua. Ku tultii sieltä, lähettiin Waltter & Äiti ja Minä & Nadja maastoon, just ku alko sataa lunta ja Nadja ei oikee tykkää lumisateesta nii heilutteli päätä :D. Mentii reipas lenkki ja meni ihan hyvin :). Sen jälkee lähettii viel Minä & Keksi ja Äiti & Kamu ja mentii ekaks pellolle hankitreenii, mut oli nii paljo lunta et pystyi vaan kävellä, joten mentii siin meijän tiellä ja Minä & keksi käytiin vähän päästelee ja oli kivaa taas pitkästä aikaa mennä nii kovaa :D. Samaan aikaan äiti meni Kamulla väistöjä ja taivutteli Kamua ravissa & laukassa. Lopuks kevenneltiin ja käveltiin kotiin :)
Sitten on supricen vuoro ! Elikkäs, kerron ens viikol jonku ihan kivan supricen, joka liittyy muhun ja heppoihin ;). 
Haluisitteks te muuten et teen semmosen postauksen huomenna et laitan kuvia kisoista missä oon nyt tän 4 vuoden aikana käyny ja mistä mulla on kuvia ?? Kommentoikaahan ;)
Huomenna mennään auttaa ja kattoo laakspohjaan kisoja ja sit taas ratsimista :D
Huomiseen ! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti