keskiviikko 4. joulukuuta 2013

Asioita joita ette ehkä tienneet minusta!

Ajattelin nyt tehdä tälläisen erikoispostauksen, jossa kerron 10 faktaa/asiaa joita ette ehkä tienneet minusta. 

1. Olen syntynyt Helsingissä.



2. Jos olen yksin kotona, laitan aina kaikki valot joka huoneessa päälle, koska pelkään, että pimeässä huoneessa on joku salamurhaaja. 

3. Toinen nimeni on Janina.



4. Olen käynyt Turkissa, Bulgariassa, Virossa, Ruotsissa, Ranskassa, Italiassa, Venäjällä ja Tanskassa.

5. Oon värjännyt hiuksiani 5 kertaa.





6. En ole juuri koskaa kipeänä. En ole ollut tänäkään vuonna kun kerran flunssassa.

7. Kuuntelen paljon musiikkia.



8. En osaa kokata tai laittaa ruokaa. Osaan hädin tuskin keittää makaroonit x)

9.  Olen asunut melkein 10 vuotta täällä Mynterlässä.

10. Olen todella sikeäuninen.


-Julia

2 kommenttia:

  1. Mulla on sama juttu, jos olen yksin kotona, laitan valot päälle ja pelkään että tulee joku murhaaja. Mut kiva postaus! :)

    VastaaPoista