maanantai 11. maaliskuuta 2013

Ratsimista :)

Elikkäs tänään äiti on ollut kipeänä, joten olen hoitanut hepat tänään ihan yksin, paitsi iltapäivällä Laura siivosi 1 boxin minun apunani ja luultavasti vielä ainaki huomenna hoitelen niitä ilman äippää :). Olin siis illalla  Nadjan ja Lauran & Bessin kanssa kentällä :)
Ensin mentiin pitkät alkukäynnit ja vähän puomeja. Sitten varmaan 20min kevennystä eteenalas, koska Nadja tuntui niin letkeältä tänään, niin en sitä viitsinyt hirveästi väsyttämään. Sen jälkeen menin pääty-ympyrällä harjoitusravia ja se sujui tänään ihan super hyvin :)). Se pysyi jo 6 kierrosta putkeen pitkässä muodossa :D.
Kyllä mä luulen et siet kuoriutuu vielä kunnon kouluponikin :D.
Sitten vielä harjoitusravi - käynti siirtymisiä, mitkä ei oo ollu tähän mennessä meijän pravuuri, mutta nekin onnistuivat tänään ilman pään heilautusta ja milteinpä ihan " eleettömästi ".
Sitten lopuksi vielä laukat molempiin suuntiin ja loppukeventelyt :)
Eli tänään oli tosi hyvä päivä Nadjalla :D


Kuvassa Keksi ja mä kisoista :) Eipä täs muuta, ku huomiseen ! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti